Анотація
Стаття присвячена проблемам організації виробничої практики з хірургічної стоматології у контексті кредитно-модульної системи навчання. Акцентована важливість даної форми навчальної діяльності у процесі підготовки спеціалістів. Представлений досвід проведення практики на кафедрі хірургічної стоматології.
Ключові слова: навчальна діяльність, кредитно-модульна система, виробнича практика.
Посилання
Думанский Ю.В. О целесообразности кредитно-модульной организации ученого процесса в системе высшего стоматологического образования / Ю.В. Думанский, А.Н. Талалаенко, А.А. Удод // Український стоматологічний альманах. – 2016. – № 4. – С. 110 – 115.
Удод. А.А. Болонский процесс в стоматологическое образование в Украине : проблемы и перспективы / А.А. Удод, Л.И. Косарсва, М.Б. Первак // Вісник стоматології. – 2014. – № 1 (51). – С. 112–115.
Фастовець О.О. Виробнича практика з ортопедичної стоматології як етап підготовки спеціаліста / О.О. Фастовець // Вісник стоматології. – 2015. – № 3. – С. 115–118.
Петрушанко Т.О. Організація і методичне забезпечення виробничої практики з терапевтичної стоматології в контексті кредитно-модульної системи / Т.О. Петрушанко, А.К. Ніколішин, Н.М. Іленко // Український стоматологічний альманах. – 2016. – № 6. – С. 118–123.
Нейко Є.М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів / Є.М. Нейко, Л.В. Глушко, М.І. Мізюк, І.П. Вакалюк // Медична освіта. – 2015. – № 2. – С. 56–58.